صحیح رئیل اسٹیٹ بروکر کا انتخاب کیسے کریں؟ مکمل معلومات

How to choose the best real estate broker information in Urdu بہترین رئیل اسٹیٹ بروکر

صحیح رئیل اسٹیٹ بروکر یا ایجنٹ کا انتخاب کرنے میں مقامی مارکیٹ اور اپنی جائیداد کی نوعیت کے بارے میں بروکر کے تجربے سے متعلق سوالات پوچھنا شامل ہے۔ رئیل اسٹیٹ بروکر سے اس کے مارکیٹنگ پلان، مواصلات کے طریقوں، حوالہ جات اور دیگر رئیل اسٹیٹ پروفیشنلز کے ساتھ روابط کے بارے میں پوچھیں۔ کسی ایسے پیشہ ور کی خدمات حاصل کرنا یقینی بنائیں جو کل وقتی کام کرے۔

کیا آپ ہاؤسنگ مارکیٹ میں داخل ہونے کا سوچ رہے ہیں؟ تقریباً 86 فیصد مالک مکان اپنا گھر خریدتے یا بیچتے وقت رئیل اسٹیٹ ایجنٹ یا بروکر کا استعمال کرتے ہیں۔ اس لیے صحیح بروکر کا انتخاب ایک کامیاب رئیل اسٹیٹ ٹرانزیکشن کے لیے بہت ضروری ہے۔ یاد رکھیں رئیل اسٹیٹ ایجنٹ اور بروکر میں فرق ہوتا ہے۔

5 سوال ریئل اسٹیٹ پروکر سے ضرور پوچھیں

رئیل پراپرٹی خریدنا یا بیچنا ممکنہ طور پر آپ کی زندگی کا سب سے بڑا مالیاتی لین دین ہے۔ اس لیے صحیح رئیل اسٹیٹ بروکر کا انتخاب ضروری ہے۔

1۔ آپ کا کتنا تجربہ ہے؟

اس کا لازمی مطلب یہ نہیں ہے کہ بروکر کتنے عرصے سے کاروبار میں ہے۔ اس طرح کے سوال سے آپ کو یہ سمجھنے میں مدد ملے گی کہ وہ مقامی مارکیٹ اور آپ کی قسم کی پراپرٹی کو کتنی اچھی طرح جانتا ہے۔ اس سے پوچھیں کہ آپ کے علاقے میں پچھلے تین مہینوں یا پچھلے چھ مہینوں میں کتنی رقم میں کوئی پراپرٹی فروخت ہوئی ہے۔ سوالات پوچھیں جیسے "موازنہ جائیدادوں کی قیمتیں کیا ہیں؟"

ایک اچھا بروکر اس پراپرٹی کو مارکیٹ کرنے پر راضی نہیں ہوگا جس کی حد سے زیادہ قیمت ہو۔ اپنے گھر کی درست قیمت لگانا بہت ضروری ہے۔ اس لیے رئیل اسٹیٹ بروکر سے پوچھیں کہ اسے کتنی بار کسی پراپرٹی کی قیمت کو فروخت کرنے کے لیے کم کرنا پڑا ہے۔ بروکرز کو یہ تمام معلومات اپنی انگلی پر ہونی چاہئیں اور ڈیٹا کے ساتھ اس کا بیک اپ لینا چاہیے اور مارکیٹ کی نفسیات کو سمجھنا چاہیے۔

2۔ آپ کا مارکیٹنگ پلان کیا ہے؟

آپ ہر چیز کی تفصیلی وضاحت چاہتے ہیں جو بروکر آپ کی پراپرٹی کو جلدی بیچنے کے لیے کرے گا۔ کیا وہ آپ کی جائیداد کو دوسری جائیدادوں کے میدان سے الگ کر کے کیسے ایک خریدار کو خریدنے کے لیے قائل کرے گا۔ چونکہ آج کے دور میں ڈیجیٹل مارکیٹنگ بہت اہم ہے۔ اس لیے ترقی یافتتہ ممالک میں 95 فیصد سے زیادہ خریدار آن لائن تلاش کرتے ہیں کہ کون سی پراپرٹی خریدیں۔

3۔ آپ مجھے کیسے باخبر رکھیں گے؟

بروکر کو بتائیں کہ آپ کس طرح بات چیت کرنا پسند کرتے ہیں جیسا کہ ٹیکسٹ میسج، موبائل فون یا ای میل کے ذریعے۔ نوٹ کریں کہ ٹیکسٹنگ کسی بھی اہم قانونی دستاویز سے متعلقہ مواصلت کے لیے مناسب نہیں ہے۔ بروکر سے پوچھیں کہ کیا وہ تفصیلی تحریری مارکیٹنگ اور سرگرمی کی رپورٹس کے باقاعدہ شیڈول کا پابند ہو گا۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ جب آپ کے سوالات ہوں یا آپ کو اپڈیٹ کی ضرورت ہو تو وہ آپ تک آسانی سے پہنچ سکے۔

4۔ آپ کا کمیشن کتنا ہے؟

ریئل اسٹیٹ بروکرز کے لیے کمیشن کی معیاری شرح 6 فیصد ہے جو عام طور پر سیلز ایجنٹ (عرف لسٹنگ ایجنٹ) اور خریدار کے ایجنٹ کے درمیان تقسیم ہوتی ہے۔ اس کا ایک حصہ پہلے لسٹنگ بروکریج کو جاتا ہے۔ کمیشن کی رقم طے کرنے میں بات چیت کی گنجائش ہو سکتی ہے۔

بجٹ دیکھنے کے لیے پوچھیں اور اس بارے میں واضح کریں کہ سیلز سے متعلق کون سے اخراجات بروکر کے کمیشن سے نکلیں گے اور آپ کو اپنے لیے کیا ادا کرنا پڑ سکتا ہے۔

اگر آپ دبئی میں پراپرٹی خریدنے کے خواہشمند ہیں تو یو اے ای کی رئیل اسٹیٹ کمپنیاں بھی آپ کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتی ہیں۔

5. آپ کتنی اچھی طرح سے جڑے ہوئے ہیں؟

اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ جاننا چاہتے ہیں کہ سوشل میڈیا پر بروکر کے کتنے دوست ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ اس بات کی پرواہ کرتے ہیں کہ وہ اپنی فرموں اور رئیل اسٹیٹ کے میدان میں کتنے اچھے طریقے سے جڑے ہوئے ہیں۔ ایک تجربہ کار بروکر کے رئیل اسٹیٹ سے متعلق دیگر پیشہ ور افراد سے ٹھوس روابط ہوں گے جیسا کہ سٹیجنگ کمپنیاں، رئیل اسٹیٹ وکلاء، فوٹوگرافرز اور یہاں تک کہ حرکت پذیر کمپنیاں جن پر آپ بھروسہ کر سکتے ہیں۔

دوستوں کے ساتھ شیئر کریں
جدید تر اس سے پرانی