واٹس ایپ اور واٹس ایپ بزنس میں کیا فرق ہے؟ مکمل معلومات

Whatsapp and whatsapp business difference in Urdu واٹس ایپ سے کیا مراد ہے

واٹس ایپ اور واٹس ایپ بزنس دو الگ الگ پیغام رسانی کے پلیٹ فارمز ہیں جنہیں میٹا پلیٹ فارمز انکارپوریٹڈ (Meta Platforms, Inc) نے تیار کیا ہے۔ ہر ایک کو مختلف ضروریات کو پورا کرنے اور استعمال کے معاملات کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ واٹس ایپ کی اصل میسجنگ ایپ ابتدائی طور پر 2009 میں ایک سادہ میسجنگ پلیٹ فارم کے طور پر لوگوں کے درمیان رابطہ قائم کرنے کے لیے شروع کی گئی تھی۔ اس نے اپنے سادہ انٹرفیس اور محفوظ مواصلت کو یقینی بناننے کی وجہ سے تیزی سے مقبولیت حاصل کی۔

واٹس ایپ بزنس کو 2018 میں متعارف کرایا گیا۔ اس میں کاروباری افراد کو اپنے صارفین کے ساتھ بات چیت کرنے کے لیے ایک مواصلاتی پلیٹ فارم فراہم کرنے پر توجہ دی گئی۔ واٹس ایپ بزنس چھوٹے اور درمیانے درجے کے کاروباری اداروں کو مفید خصوصیات کی ایک وسیع رینج پیش کر کے انہیں اپنے پلیٹ فارم پر پیشہ ورانہ موجودگی قائم کرنے کے قابل بناتا ہے۔ اس میں ضروری تفصیلات کے ساتھ کاروباری پروفائل بنانے کی صلاحیت شامل ہے جیسا کہ کاروبار کی تفصیل، رابطے کی معلومات، اور کام کے اوقات۔

واٹس ایپ (WhatsApp) اور واٹس ایپ بزنس (WhatsApp Business) کے درمیان ایک اہم فرق افراد برائے ہدف ہے۔ واٹس ایپ بنیادی طور پر ذاتی رابطے کے لیے ہے پر واٹس ایپ بزنس خاص طور پر ان کاروباری لوگوں کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے جو صارفین کی مصروفیت کو بڑھانا چاہتے ہیں۔ واٹس ایپ بزنس کمپنیوں کو فوری جوابات اور پیغامات جیسے ٹولز کے ذریعے گاہکوں کے سوالوں کا فوری جواب دینے کی اجازت دیتا ہے۔ مواصلات کو ہموار کرنے اور کسٹمر سروس کو بہتر بنانے میں واٹس ایپ بزنس اہم کردار ادا کرتا ہے۔

ایک اور اہم فرق واٹس ایپ بزنس میں خودکار پیغام رسانی کی خصوصیت کی موجودگی ہے۔ کاروباری لوگ خودکار جوابات، مبارکبادیں اور اکثر پوچھے گئے سوالات (FAQs) ترتیب دینے کے لیے ان ٹولز کا استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ خودکاری کاروباروں کے لیے صارفین کے سوالات کی بڑی مقدار کو ذخیرہ کرتی ہے، فوری اور مستقل جواب کو یقینی بناتی ہے جس سے صارفین کے مجموعی مثبت تجربے میں اضافہ ہوتا ہے۔ واٹس ایپ کا ایک ترمیم شدہ ورژن جی بی واٹس ایپ بھی ہے۔

واٹس ایپ اور واٹس ایپ بزنس سم کارڈ میں بیلنس نہ ہونے پر موبائل فون کے ذریعے انٹرنیٹ کی مدد سے مواصلات کی سہولت فراہم کرتے ہیں۔ اینڈروئیڈ کے صارفین گوگل پلے اسٹور سے واٹس ایپ اور واٹس ایپ بزنس ڈاؤن لوڈ اور انسٹال کر سکتے ہیں۔ اسی طرح ایپل یعنی آئی فون کے صارفین ایپ سٹور سے واٹس ایپ اور واٹس ایپ بزنس ڈاؤنلوڈ اور انسٹال کر سکتے ہیں۔ واٹس ایپ پر گروپ بنا کر دوستوں کو لنک کے ذریعے جوائن کروایا جا سکتا ہے۔ واٹس ایپ کا موبائل فون پر مثبت استعمال کرنا چاہیے اور واٹس ایپ کوڈ نمبر کسی کو نہیں بتانا چاہیے۔

واٹس ایپ اور واٹس ایپ بزنس ایک ہی بنیادی ٹیکنالوجی اور حفاظتی خصوصیات کا اشتراک کرتے ہیں جیسا کہ اینڈ ٹو اینڈ اینکرپٹڈ یا انکرپشن۔ یہ یقینی بناتا ہے کہ دونوں پلیٹ فارمز پر تبادلے کیے گئے پیغامات محفوظ اور نجی ہوں۔ اگرچہ واٹس ایپ ذاتی رابطے کے لیے ایک مقبول انتخاب بنا ہوا ہے پر واٹس ایپ بزنس تیزی سے ان کاروباروں کے لیے ایک قابل قدر ٹول بنتا جا رہا ہے جو پیشہ ورانہ اور موثر انداز میں اپنے صارفین سے رابطہ قائم کرنا چاہتے ہیں۔

خلاصہ یہ کہ واٹس ایپ ذاتی استعمال کے لیے ایک عام مقصد کی میسجنگ ایپ کے طور پر کام کرتا ہے اور واٹس ایپ بزنس کاروبار کی مخصوص مواصلاتی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے تیار کیا گیا ہے۔ کاروباری پروفائلز، خودکار پیغام رسانی اور اضافی مواصلاتی چینلز جیسی خصوصیات واٹس ایپ بزنس میں شامل ہیں۔ یہ سوشل میڈیا پلیٹ فارم ان افراد اور کمپنیوں کے لیے ایک جامع حل پیش کرتا ہے جو اپنا واٹس ایپ چینل بنا کر اس پلیٹ فارم پر پیشہ ورانہ اور موثر موجودگی قائم کرنا چاہتے ہیں۔

دوستوں کے ساتھ شیئر کریں
جدید تر اس سے پرانی