ایپل کے آئی فون 14 پرو اور 14 پرو میکس کی مکمل معلومات

iPhone 14 pro and 14 pro max information in Urdu آئی فون 14 پرو اور 14 پرو میکس

آئی فون 14 پرو اور آئی فون 14 پرو میکس بہترین کیمروں، آئی او ایس سولہ (iOS 16)، سب سے تیز فون پروسیسر جس کا ہم نے تجربہ کیا ہے اور ایک اپ گریڈ شدہ مانوس ڈیزائن پر مشتمل ہیں۔ سیٹلائٹ کے ذریعے ڈائنامک آئی لینڈ اور ایمرجنسی ایس او ایس جیسی خصوصیات آئی فون 14 پرو اور 14 پرو میکس کو بہترین موبائل فون بناتی ہیں۔ ایپل کی پوری آئی فون 14 لائن میں معیاری آئی فون 14، آئی فون 14 پلس، آئی فون 14 پرو اور آئی فون 14 پرو میکس شامل ہیں۔

ایپل کا آئی فون 14 پرو اور پرو میکس پچھلے سال کے آئی فون 13 پرو سے ایک جیسے نظر آ سکتے ہیں لیکن آئی فون 14 پرو کی اسکرین کچھ مختلف اور شاندار ہے۔ آئی فون کا ڈسپلے نوچ جس نے 2017 کے آئی فون ایکس سے فیس آئی ڈی آئی فونز کی تعریف کی ہے اسے گولی کے سائز کے اسکرین کٹ آؤٹ سے تبدیل کر دیا گیا ہے جس میں ایک اپ گریڈ شدہ ٹروڈیپتھ (TrueDepth) کیمرہ سسٹم موجود ہے۔ ایپل جسے ڈائنامک آئی لینڈ کہتا ہے، جب آپ کو کال موصول ہوتی ہے اور آپ جو آڈیو چلا رہے ہیں، ٹائمر اور دیگر اطلاعات دکھانے کے لیے یہ بڑا اور سکڑ جاتا ہے۔ میں جانتا ہوں کہ یہ بہترین نام نہیں ہے لیکن یہ واقعی آئی فون 14 پرو اور 14 پرو میکس کی بہترین خصوصیات میں سے ایک ہے۔

ایپل کے نئے فونز میں اپ گریڈ شدہ کیمرے، تیز تر پروسیسر، ہمیشہ آن ڈسپلے اور آئی او ایس 16 کے ساتھ ساتھ سیٹلائٹ کے ذریعے کریش ڈیٹیکشن اور ایمرجنسی SOS سمیت نئی حفاظتی خصوصیات بھی شامل ہیں۔ آئی فون 14 پرو iOS 16 پر چلتا ہے جو آپ کی لاک اسکرین کو حسب ضرورت بنانے کے نئے طریقے سمیت خوش آئند خصوصیات کا ایک گروپ شامل کرتا ہے۔ آئی فون 14 پرو اور 14 پرو میکس کے لیے ایک لاک اسکرین کی خصوصیت ہمیشہ آن ڈسپلے یعنی سکرین کی لائٹ خود بخود بند نہیں ہوگی شامل ہے۔

آئی فون 14 پرو کا ہمیشہ آن ڈسپلے آپ کے لاک اسکرین کے وال پیپر پر وقت، تاریخ، آپ کے ویجیٹس، اطلاعات اور شیڈ آؤٹ ورژن دکھاتا ہے۔ اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کی لاک اسکرین کیسے ترتیب دی گئی ہے جب اسے ہمیشہ آن ڈسپلے کے طور پر دکھایا جاتا ہے تو یہ کافی مختلف نظر آسکتی ہے۔

آئی فون 14 پرو بمقابلہ آئی فون 13 پرو، 12 پرو اور 11 پرو

اگر آپ کے پاس پچھلے سال کا آئی فون 13 پرو ہے تو مجھے نہیں لگتا کہ آپ کو آئی فون 14 پرو خریدنا چاہیے کیونکہ آپ اپنے آئی فون 13 پرو کو iOS 16 میں اپ گریڈ کر سکتے ہیں اور اس کے سافٹ ویئر اپ ڈیٹ کی نئی خصوصیات سے لطف اٹھا سکتے ہیں۔

لیکن اگر آپ کے پاس آئی فون 12 پرو ہے اور آپ کو اب یہ موبائل فون نا پسند ہے تو آپ کے لیے آئی فون 14 پرو کارکردگی، بیٹری کی زندگی، کیمرے کے معیار اور ڈائنامک آئی لینڈ جیسی اضافی خصوصیات کے لحاظ سے ایک اچھا موبائل ثابت ہو سکتا ہے۔ اگر آپ کو آئی فون 14 بھی پرانا ماڈل لگتا ہے تو آپ آئی فون 15 پرو اور 15 پرو میکس یا آئی فون 16 اور 16 پرو میکس سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں اور ان نئے آئی فون موبائلوں کی پاکستان میں متوقع قیمت بھی جان سکتے ہیں۔

اور اگر آپ آئی فون 11 پرو یا اس سے زیادہ پرانے ماڈل کو چلا رہے ہیں تو آئی فون 14 پرو چاروں طرف ایک بڑا اپ گریڈ ہے اور آپ کے لیے ایک بہترین اسمارٹ فون ثابت ہو سکتا ہے۔

آئی فون 14 پرو کا سائز 6.1 انچ اور وزن 206 گرام ہے جبکہ آئی فون 14 پرو میکس کا سائز 6.7 انچ اور وزن 240 گرام ہے۔ ان دونوں موبائلوں کا فرنٹ کیمرہ 12 میگا پکسل اور بیک کیمرے 48MP (وائیڈ)، 12MP (الٹرا وائیڈ)، 12MP (ٹیلی فوٹو) ہیں اور ان موبائلوں کی میموری 128GB سے 1TB تک ہے۔

دوستوں کے ساتھ شیئر کریں
جدید تر اس سے پرانی